Zon!!!

22 augustus 2018 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Dat was een meevaller best mooi weer vandaag!!! Dus lekker op het terras en bij het zwembad gelegen en gezwommen. Vanavond nog een kampvuur met marshmallows en een avond zwempartij voor Wies en Teun.

Zojuist ingecheckd en de boardingpassen geprint. Morgenochtend alles opruimen en inpakken en rond 12.30 richting de luchthaven. We landen vrijdag op Schiphol om 17 uur. Vluchtnummers: denver - London 6169 en London- Amsterdam 6726 ( beide vluchten uitgevoerd door British airways/American airlines).

Moe maar voldaan keren we terug naar Wormer, waar vooral Teun veel zin in heeft. Hij kreeg de laatste dagen last van heimwee.

Wat een reis wat een indrukken wat een belevenis. De USA is prachtig qua natuur, hysterisch en hectisch in New York en bizar qua vaderlands liefde ze zijn vriendelijk en service gericht en willen altijd weten hoe het met je gaat en waar je vandaan komt. We hebben heel wat keren moeten uitleggen dat Nederland niet bij Kopenhagen/noorwegen/Polen ligt dat we niet Duits zijn maar from Amsterdam.

Alles bij elkaar hebben we genoten van deze reis en gaan we terug met heel veel mooie herinneringen

1. Papa mama:
    23 augustus 2018
    Wat hebben wij van de reis ook genoten nu lekker naar huis
  2. First lady:
    23 augustus 2018
    Goede reis terug en ik zie jullie als eerste!
    Leuk reisverslag en zie je wel dat je dat kan!!!!
  3. Marijke:
    23 augustus 2018
    Mooi Peet herinneringen neem je je hele leven mee!!
  4. Stephan, Astrid & Lis:
    23 augustus 2018
    Wat een geweldige reis! Ook wij hebben genoten van jullie verslagen...
    Goede terugvlucht en tot volgende week :)
  5. Helga:
    23 augustus 2018
    Lekker laatste dag zon en zwembad. Mooie reis en goede vlucht terug.
  6. Ruud en Karin:
    23 augustus 2018
    Herinneringen neemt niemand jullie meer af. Fijne vlucht en tot morgen.