Custer

21 augustus 2018 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Na een lange reis eind van de dag aangekomen in Custer, South Dakota een typisch stadje/dorpje voor dit deel van Amerika. Het was mooi Weer dus snel naar het zwembad
gegaan. Het was een lekkere ruime hotelkamer en omdat West en uitgebreid hadden gelunchd wat simpels op de kamer gegeten en een heerlijk toetje bij de buren gehaald. We zaten naast een lekkere en heel bijzondere taarten winkel.

De dag erna zijn we naar mont rushmore, de president loofden in de bergen en de tegenhanger van de indianen crazy horse. De presidenten waren bijzonder en enorme kitsch tegelijk. Wat een vertoon van nationalisme. Crazy horse is na 80 jaar nog lang niet klaar en het hele gebeuren erom heen was indianen kitsch maar leuk om te hebben meegemaakt.

De laatste dag in cody was het koud ! 13 graden en regen, s ochtends het stadje bekeken en smiddags toen het wat opklaarde wilden we in het warme bubbelbad maar vanwege de kou was het gesloten. Stonden we in onze zwemkleding.... dat was jammer maar een relaxte middag met boek Wi-Fi en yahtzee was ook ok.