Yellowstone nationaal park

15 augustus 2018 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

WAUW!!!!!! Wat is dit een prachtig park.

Het lijkt zo onwerkelijk en magnifiek dat we soms dachten dat we in de Efteling waren.

De Geisers die uit de grond spuiten, de lucht/stank van de zwavel die vrij komt. De stoomdampen waar je in staat bij een hot spring (kokend meertje/vijver). De stoom die op vele plaatsen uit de grond komt. De kokende modderpoelen waarbij klodders modder 3 -4 meter de lucht in worden geschoten wat een grappig plop geluid geeft. Bizarre natuurverschijnselen die overweldigend waren.

Daarnaast is de “gewone” natuur ook schitterend. Canyons, valleien, rotsformatie, sneeuw op de hoge bergen, watervallen (93 meter hoger dan de Niagara waterval).

We hebben buffalo’s gezien en een heleboel eekhoorns. Helaas geen beren of elanden.

Alles in dit park (behalve de restaurants dat leken wel

militaire gaarkeukens) is schitterend!! Kortom een grandioze ervaring voor de Grandiekies.

1. Helga:
    15 augustus 2018
    Ik mis de foto’s bij het mooie verhaal.
  2. Petra:
    15 augustus 2018
    Die volgen nog we moesten weer door!! Nu naar het zwembad en als er WiFi is volgen de foto’s !!
  3. First lady:
    15 augustus 2018
    Je maakt het spannend zo om foto’s later te sturen.
    Vond de vorige foto’s al zo mooi....
    Ben benieuwd.
    Zoveel te zien en te doen en nog zwemmen ook!
    Groet aan de rest!!
  4. Papa mama:
    16 augustus 2018
    Wat een mooie foto’s en een geweldig reis we genieten er van gr ps hier alles goed
  5. Marijke:
    16 augustus 2018
    Geweldig Peet wat een avontuur, prachtige foto's!
  6. Stephan, Astrid & Lis:
    17 augustus 2018
    Machtig mooi!!! Wat een geweldige reis...
  7. Ruud en Karin:
    17 augustus 2018
    Geweldig Peet. Wat een onvergetelijke reis dit. Groetjes aan de rest van de Grandiekies :-)