Grand Teton national park

12 augustus 2018 - Colter Bay Village, Verenigde Staten

Vrijdagochtend hebben we onze tent verlaten en zijn we naar Grand Teton national park gereden. Een mooie maar ook lange rit. Daar kregen we een cabin toegewezen in een bosrijk park. Het is een hut uit 1930 met 2 slaapkamers wat ook wel eens lekker is en een lekker badkamertje.

Na een goede nacht en lekker uitgeslapen (10 uur ipv 7-8 uur) zijn we naar Jenny lake gereden. Daar zijn we met een duur bootje, $53 dollar, in 10 minuten naar het begin punt van onze wandeling gevaren. We hebben een prachtige wandeling langs de hidden  falls gemaakt. Een prachtige waterval, en geweldige wandeling. Onderweg hebben we huckleberrys geplukt die waren erg lekker, vooral Teun was er weg van! Vanaf de waterval zijn we teruggelopen naar de auto een pittige bergwandeling van 5 km. We hebben er allemaal van genoten! Teun liep voorop en deed het, net als wies, super!!!

Savonds pizza gegeten en lekker in het hutje gelezen en spelletje gedaan.

Vandaag, zondag, lekker lui uitgeslapen en nu heerlijk bij het zwembad. Het is prachtig weer en we zitten op 3000 meter dus we worden vast poepie bruin! En ja iedereen is goed ingesmeerd:-)

De komende dagen gaan we naar Yellowstone national park daar hebben we geen wifi het volgende bericht duurt dus een paar dagen!!