New York dag 1

3 augustus 2018 - New York City, Verenigde Staten

Na een lange reisdag waren we rond 18 uur plaatselijke tijd in het hotel. Vlucht prima verlopen maar vooral lang wachten bij de douane en een flinke rit met een busje van luchthaven naar hotel. Snel wat gegeten en voor acht uur sliepen we.

Vanmorgen vroeg wakker en om even over 7 stonden we al op timessquare. Heerlijk rustig en alles bekeken. Vervolgens op verzoek van Wies ontbeten bij de Starbucks op de hoek van Broadway en Timessquare.

Met de metro naar 9/11 memorial gegaan. Indrukwekkend museum en herdenkplaats. Daarna met ferry naar Staten Island prachtig uitzicht op Manhattan en Vrijheidsbeeld. We wilden lunchen in het park maar toen begon het enorm hard te regenen, dat werd sneu onder een afdakje de hamburger op eten. Toen het weer droog naar Wallstreet gelopen.

Voor Teun is het heel indrukwekkend en spannend. De rondrit in de hop on hop off bus was dan ook een hele leuke en relaxte afronding van de siteseeing vandaag. De m&m store was erg leuk en vooral Teun heeft alles bewonderd!

We waren allemaal moe dus als avondeten was een picknick op de kamer. Morgen Brooklynn bridge en little italy en Chinatown op de planning!

Was een leuke en drukke dag!!

1. Helga:
    4 augustus 2018
    Wat een leuke dag en heel mooie foto’s. Lekker genieten.
  2. Papa mama:
    4 augustus 2018
    Het gaan lekker mooie foto’s hier alles goed genieten ge
  3. Marijke:
    4 augustus 2018
    Prachtige foto's en wat slim voor 7.00 uur op Times Square! Die hoponhopofbus brengt beetje rust, topdag en al ongelooflijk veel gezien!
  4. First lady:
    4 augustus 2018
    Hoi Peet fijn om iets te horen van jullie.
    Al veel gedaan en herkenbaar altijd leuk om te zien.
    China town en little Italië ook leuk.
    Veel plezier en kerk al gevonden voor de pizza?