New York dag 2

4 augustus 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

We waren weer op tijd wakker dus rond 8 uur ontbijten en daarna op.pad. Alleen kwam het hier met bakken uit de lucht. Het plan om naar Brooklynn bridge te gaan hebben we dan ook moeten aanpassen. Eerst even gewacht of het minder hard zal.gaan regenen maar dat gebeurde helaas niet. Dus poncho gekocht en met de metro naar 5th avenue en daar wandelend naar rockefeller center om de tickets te boeken voor top of the rock, een uitzicht punt over New York. Dat was nog een flinke wandeling door de stromende regen. Maar bizar wat een luxe dure winkels en hotels, alle merken zijn aanwezig.

Toen het echt een wolkbreuk werd even schuilen onder de luifel bij Tiffany's. Na een paar minuten gingen daar de deuren open en werden we uitgenodigd om ook naar binnen te komen. We waren echt van harte welkom, dat hebben we maar niet gedaan. Met onze felgekleurde ponchos waren we er niet op gekleed :-).

Onderweg nog geschuild in een kerk, bijzonder zo'n grote prachtige kerk op 5th avenue. Bij rockefeller center was een lego store. Dat was erg leuk en Teun vond het geweldig.Natuurlijk een lego doosje uitgezocht.

Gelukkig werd het na 13 uur droog en zijn we in de bus gestapt. Heerlijk rondgereden en New York bekeken. Uiteindelijk bij Brooklinn Bridge gekomen prachtige brug heel bijzonder om daar zelf op te lopen. Net alsof je in een film bent, Wies vond het ook erg leuk en een mooie snapchat fotoshoot gemaakt.

Nog wat gegeten bij de Mac en een paar winkels in geweest die Wies allemaal kent (beter dan wij ) Het weer was weer prachtig geworden en het uitzicht op top.of the rock geweldig!! Volgens Teun konden we Engeland zien.

Na een drukke metro en wandeling naar hotel nu moe op de kamer. Voor Teun was het zeker genoeg geweest. Morgen fietsen door centraal Park en s avonds vliegen we naar Denver.

1. Marijke:
    5 augustus 2018
    Het ziet er leuk uit, die poncho's. Weer een topdag
  2. Papa mama:
    5 augustus 2018
    Weer mooie dag wat zien jullie veel jammer van de regen maar wel een leuk gezicht die poncho, s gr
  3. Trump Tower:
    5 augustus 2018
    Lekker vroeg op, dat herken ik wel.
    Ketel one daar is ook weer apart.
    De brug is zeker leuk om op de lopen en Rockefeller ook.
    Straks fietsen zet hem op door central park.
    Strawberry Fields even opzoeken en huis van John Lennon
    Hoor je ze Beatles liedjes zingen heel apart!
    Veel plezier in the big Apple!